SMALLVILLE MUSIM 5

Setelah sekian lama menunggu. Akhirnya TV3 siar juga Smallville musim 5. tak perlulah aku memeningkan kepala nak memikir membeli DVDnya.


Rindu betul nak melihat senyuman manis Allison Mack (Chloe). Semalam tengok senyuman dia membuatkan aku cair. Ahhhh~ manis sungguh senyuman dia…

Apa, kenapa aku tak memilih Kristin Kreuk (Lana Lang)?

Ala… setiap orang, lain pandangannya… kata orang tua, lain padang… lain belalang.

Lagi satu yang menarik perhatian aku tentang Smallville adalah Erica Durance (Lois). Aku suka melihat kelincahannya.

1 comments:

  1. kakLuna said,

    Erica Durance dlam filem butterfly effect 2 hebat juga lakonan beliau

    dulu akak pun suka dgn kelembutan Lana Lang..tp season2 seterusnya muka dia nampak kasar dan semakin matured (kesan penuaan sbrnnya)..takde lagi wajah yg manja

    ironisnya, si chloe tu pulak makin lawa mukanya

    on July 18, 2007 at 11:14 PM