PENYU DUA KEPALA


NORRISTOWN, Pa. - Sebuah kedai 'pet store' telah membeli seekor penyu berkepala dua daripada seorang pemilik dan merancang untuk membela bagi tujuan pameran. Penyu itu yang berusia dua bulan, adalah kembar siam yang bersambung antara tengah-tengah badannya.

Ia mempunyai dua kepala terjulur daripada hujung bertentangan kulitnya, bersama dengan sepasang kaki hadapan di setiap bahagian.

Keadaan penyu itu dalam keadaan sihat, dan ia adalah spesis yang boleh hidup untuk 15 hingga 20 tahun, kata Jay Jacoby, pengurus Big Al Aquarium Supercenter dalam East Norriton. Namun penyu itu masih belum diberi nama.

Pihaknya enggan mendedahkan berapakah jumlah yang telah dibayar kepada pemilik asal penyu tersebut.


Serupa eksotik penyu pengumpul dijual Big Al lagi yang satu lagi menyimpan satu kembar Siam penyu kira-kira 20 tahun lepas, Jacoby berkata. Tinggal lelaki di Florida, kecuali dia menolak untuk mengenalpastinya.

Penyu eksotik seperti itu pernah dijual kepada Big Al Store pada 20tahun lepas, kata Jacoby. Lelaki itu tinggal di Florida.

3 comments:

  1. Dia x ckp ke jantan ke betina??? Camne nak bg nama nih.. g tanya balik g.. apa jantina.. pehtu tanya lg.. ada saluran kecing x?? pehtu tanyakn skali dia suka mkn pe?? pastu.. pastu.. apa eh.. jap2 pk..

    on September 28, 2007 at 2:35 PM


  2. iejal said,

    princesslavende3} berita lanjutan, Kacoby enggan memberitahu jantina dan segala profile kura2x tersbut. Dan meminta sesiapa ingin mengetahui lebih lanjut. Tunngu beliau membuka myspace khas atau blog khas untuk penyu tersbut. Dan juga tunggu kemunculan khas penyu tersebut didalam filem ninja turtle akan datang, tambah beliau.

    on September 28, 2007 at 2:39 PM


  3. kita masukkn dlm filem baru kita nnt.. "the jambu and the little turtle!" Alaaa kiut nyaaa... Wachaaaa!

    on September 28, 2007 at 3:02 PM