BULAN RAMADHAN BULAN KESIBUKAN KU

Aku bukan taknak update aku punya blog. Tapi entah kenapa bulan ramadhan ni jadi bulan kesibukan aku pulak. Puan aku berikan aku kerja dengan duedate-duedate yang dekat-dekat. Esok nak hantar nak submit baru dia nak assign kat aku. Gamaknya dia ingat grafik department kat sini ada banyak staff designer kut? Padahal baru aku seorang aje.

Takpelah, yang penting aku dapat kejarkan kerja tu semua. Penat tu tak usah cakap lah. Apa yang paling penat sekali adalah kepala otak aku. Sampaikan tahap aku jumpa doktor, doktor kata aku mengalami tekanan. Sampai macam tu sekali tu. Aku pun naik gelak bila doktor cakap macam tu.

Apapun... sat lagi aku akan update cerita perihal dunia-dunia okey. Blog paranormal kena tunggu sat. Aku ngah menyusun cerita dia. Yaaaaa....

4 comments:

  1. Anonymous said,

    dugaan sumer tuh..
    hakhak..
    go go adeq

    on September 28, 2007 at 12:52 PM


  2. Oooo.. bz eh..?? Ooops!!

    on September 28, 2007 at 1:42 PM


  3. iejal said,

    damak} oi damak... aku henjak ko kang... sesedap jek ko pggl aku adeq eh?? eeee blasah kang!

    princesslavender} busyyyy(buat kepala teleng cam iklan kfc)

    on September 28, 2007 at 2:08 PM


  4. Anonymous said,

    sabar2 br aq uji skit...
    kuikui...
    aq egt aq srg je stress...
    upe2nye kita serupa..
    tapi aq jumpa tukang urut...
    bkn doc...
    kita x serupa lak...
    hahah

    on September 28, 2007 at 2:19 PM